Coffee Queen Nickli Üyeden Alıntı


Tabiki yine her zaman
Başka bişey istemem ben kahvem olsun yeter
bir kahve ile mutlu olabilen insan. Güzel birşey olsa gerek dostum
Gelirsen ısmarlarım