Her şey için bir şişe rakı ve bir Neşet Ertaş şarkısı yeter. Biraz kırgınlık ve biraz üzüntüyü alır. Sonra zaten hayat her zamanki gibi devam eder.
Hiçbir derdim yok bu yüzden (: