@hıhım:
Açıkçası, kim olduğuna dair en ufak bir bilgim yok.
Olmamasına rağmen, kurduğu cümleler ve yapmış olduğu yorumlar, dikkatimi fazlasıyla çekti.
Duruşu, olgun ve beyefendi birisi olduğunu düşündürüyor bana.
Sizi hep burada görmek isterim demiş miydim.?
Şimdi demiş oldum.

Sevgiyle.