Kahverengi gözlerinin hatırı da kalmadı,
Doymasam da gözlerine.
Bizi birbirimize düşürmeyen, yıllar utansın.
00.35 | 20.2.17 KKD
bir yanım yazdı,
bir yanımda kış!
bir yanım daha vardı güz,
bir yanımda sen yøktun!
"
ben sana yakındım,
sen ise hep yakındın."
ben çøk şâîr değilim, şîîr çøk...
&
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
öhü öhü,
ehe ehe. ^^
|
Ben kendime yabancı, sen kendine yalancı.