Bu Türkiye'yi aşağılamaktır. Parti meselesi değildir. Köpek gibi kuduruyor avrupa ama anlamış değilim bu referandumla ilgileri nedir? Ben hayır dicem ama bunları gördükçe evet diyesim geliyor.