Konu
:
Üstteki üye camdan düşüyor olsa ne yapardınız?
Tekil Mesaj gösterimi
Neoma
Açık Profil bilgileri
Neoma nickli üyeye özel mesaj gönderin
Neoma nickli üyeye ait bütün mesajları arattır
Üyelik tarihi
17 Mart 2015
Mesajlar
5.630
Seslenildi
256 Mesaj
Etiketlendi
22 Konu
Cevap: Üstteki üye camdan düşüyor olsa ne yapardınız?
05 Nisan 2015
35
Ben asla dusuremem onu herkez dusebılır
)
ama bacım asla dusmesın kıyamam ona ben canımın ıcı oo
Alıntı