Kaybettiklerimiz kayıp olabiliyorsa,
neden Kazanç olmasın.
Her gidiş bitiş olmayabileceği gibi kurtuluş olması da mümkündür!
belki de gidenler, sadece kuru gürültüden ibaretti!
K.K.D ^^
00.44 - 27.03.2017
bir yanım yazdı,
bir yanımda kış!
bir yanım daha vardı güz,
bir yanımda sen yøktun!
"
ben sana yakındım,
sen ise hep yakındın."
ben çøk şâîr değilim, şîîr çøk...
&
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
öhü öhü,
ehe ehe. ^^
|
Ben kendime yabancı, sen kendine yalancı.