Forumda yazmadığı kimse kalmamıştır hatta bir gün yokluktan banlı üyeye de yazmış olabilir.
Zorunlu nedenler dışında keyfi olarak bu kadar herkesle iletişime geçebilen biri tam olarak sıradan geçirmiştir.
Mehmet'ten hoşlandı ama Ahmet'de fena sayılmaz.
Cinsel tercihlerini değiştirirse Jale'de güzel hatun hani.

Edit:Bu ne globallik.