Buraya hiç içimden gelenleri - kendi cümlelerimle - yazmadım. Ama bugün içimden geldi. ( Bugün garip bir gün gibi sanki, hava da yağdı yağacak ) Başkalarını bilmem, bana alındığım yada kırıldığım için kızan insanlar var. Amaaan diyenler falan. Bilip de görmezden geldiğinizi söylemek istedim o kadar. Alınmadığım gün, kırılmadığım gün, kızmadığım gün benim için bir hiçsiniz demektir. Karşımdakine karşı hissiyatım sıfır demektir. Bunu neden yazdım bilmiyorum, yazınca rahatladım mı yok hayır o da olmadı. Neyse.