Buraya hiç içimden gelenleri - kendi cümlelerimle - yazmadım.
Ama bugün içimden geldi. ( Bugün garip bir gün gibi sanki, hava da yağdı yağacak )
Başkalarını bilmem, bana alındığım yada kırıldığım için kızan insanlar var. Amaaan diyenler falan.
Bilip de görmezden geldiğinizi söylemek istedim o kadar.
Alınmadığım gün, kırılmadığım gün, kızmadığım gün benim için bir hiçsiniz demektir. Karşımdakine karşı hissiyatım sıfır demektir.

Bunu neden yazdım bilmiyorum, yazınca rahatladım mı yok hayır o da olmadı.
Neyse.