İlk foruma geldiğim zamanlar antidepresan sayfasında konuşurken görmüştüm
itiraf etmeliyim ki o zamanlar aklımın ucundan dahi geçmezdi onunla bu kadar iyi anlasabileceğim.
Sonrasında onunla samimi olmamız besiktaş için saymaya başlarken başladı iyi ki başladı
iyi kide onu tanıdım benim için değerli biri umarım arkadaşlığımız hep böyle devam eder.
İyi ki varsın prenses seviliyorsun