Konu
:
Alışmak mı daha kolay yoksa unutmak mı?
Tekil Mesaj gösterimi
JesT
Açık Profil bilgileri
JesT nickli üyeye özel mesaj gönderin
JesT nickli üyeye ait bütün mesajları arattır
.
Üyelik tarihi
05 Aralık 2016
Mesajlar
2.602
Seslenildi
157 Mesaj
Etiketlendi
30 Konu
Ruh Hali
Cevap: Alışmak mı daha kolay yoksa unutmak mı?
30 Nisan 2017
18
Unutmak tabi ki. Fakat ciddi bir boyutta hatalıysa karşı taraf unutmaktada sorun yok dakikada silerim
Alıntı