Günaydın Bishamon Zamana güvenir misin... evetse neden, hayırsa neden.. Hem güvenirim hem güvenmem. Güvenirim insan her zaman dibe vurmaz elbet bir noktada yükselişe geçer. Güvenmem sürekli iyi şeylerin olacağını da düşünemem bir yerden bizi yine yaralar.Temkinli olmak en iyisi. Sana göre insanı bozan şey nedir.. Egosudur. Birilerine kendini beğendirme çabası insanı olduğundan farklı bir duruma sokuyor. Bu samimiyetsizliği sevmiyorum. Insanin kendisini yetiştirmesinin en öncelikli yolu nedir.. Kendini tanımasıdır. Kendini tanıyan insan eksikliğini kabul eden bu noktada onları yetiştirmeye çalışmalıdır. Yaşamı değerli yapan şey.. Güzel günleri bekleme umudu. Kimdir mutlu.. Ailesiyle, sevdikleriyle birlikte sağlıklı insandır mutlu. Kimdir mutsuz.. Bencil insandır. Herkes çok seviyorsa bu gidenler kim... Elbet biri çok sevmiyordur. İnsanlar duygularını abartmakta çok iyi. Duygularını tartmadan konuşuyorlar. Herkes iyiyse ve hakliysa bu kötülükler nereden geliyor.. Ben herkesin iyi ve haklı olduğunu düşünmüyorum elbet içinde sadece bizlere göstermediği bir yanı vardır. Kendilerini aşırı önemseyen insanlar sevgi eksikliği yaşayan insanlar midir.. Başkaları sevmiyorsa ben kendimi severim. Aslında fena fikir değil bencillik noktasını aşmadan. Çok kitap okumanın insanı yalnizlastirdigini düşüyor musun.. Bir toplumda geçipte köşeye kitap okuyor kendini soyutluyorsa evet düşünüyorum. Bazen yalnızlık iyidir ama. Okumayan insan cahil de okuyan insan niye cahil.. Okumaktan ziyade kendini geliştirmediklerinden o cahiller. Neyin farkina varmaliyiz.. Hayatın güzel olduğunun. Sevdiğini mi seni seveni mi tercih edersin.. İkisi de karşılıklı olsun lütfen. Seven kıskanır mı.. Ben kıskanırım. Empati yapmalı mi.. Empati yapmalı ama sempatiye döndürmeden.