Sade Nickli Üyeden Alıntı
@Süreyya sayesinde az da olsa tanışma yoluna girdik 
Umarım zamanla kaynaşırız,süreyya seviyorsa bu kadar bildiği vardır onun için değerli olan benim içinde öyledir.
Hep eğlenip hep gülelim
Kaynaşıcağımıza adım gibi eminim canım seni tanımak güzel olsa gerek, teşekkürler güzel yorum içn.
Farkedmez Nickli Üyeden Alıntı
Çay-kahve tanıma konularından aşinayız birbirimize
Egolu biri olarak görmedim sevecen bir yapısı var.
Kesinlikle değilim

teşekkürler
O halde, daha çok çay-kahve