Uzaktan uzaga olsa da bir tanisikligimiz olmasa da ZeL'le diyalogumuz epeydir var.Hiçbir tartışma anına denk gelmedim onun uyumludur.Tanimadiklarina bile cana yakindir.Konuşmasını bilen olgun ve saygılı bir bayandır.Duruşunu beğeniyorum kendisini de seviyorum.