şimdi nerden başlasam ki
maşallah inşallah diyelim önden..zamanlaması kötü olsa da tespitleri gerçekten çok doğru ahaaha
zeki bi hatun ayrıca..aklımdan geçenleri okuyabiliyor dfbfg
leb demeden çorum o derece bi hatun..ben sohbetinden gayet memnunum o pek memnun olmasa da
gereksiz kasmaları yok..özgüveni gayet yerli yerinde
kendini ve beni bilen tavsiye ederim ölmeden mutlaka sohbet etmelisiniz ahaha
Allah bahtını güzel etsin hatun..sevdiğinden çok sevil