şimdi nerden başlasam ki

maşallah inşallah diyelim önden..zamanlaması kötü olsa da tespitleri gerçekten çok doğru

ahaaha
zeki bi hatun ayrıca..aklımdan geçenleri okuyabiliyor dfbfg

leb demeden çorum o derece bi hatun..ben sohbetinden gayet memnunum o pek memnun olmasa da
gereksiz kasmaları yok..özgüveni gayet yerli yerinde
kendini ve beni bilen

tavsiye ederim ölmeden mutlaka sohbet etmelisiniz ahaha

Allah bahtını güzel etsin hatun..sevdiğinden çok sevil