ZeiBack Nickli Üyeden Alıntı
şimdi nerden başlasam ki
maşallah inşallah diyelim önden..zamanlaması kötü olsa da tespitleri gerçekten çok doğru ahaaha
zeki bi hatun ayrıca..aklımdan geçenleri okuyabiliyor dfbfg
leb demeden çorum o derece bi hatun..ben sohbetinden gayet memnunum o pek memnun olmasa da
gereksiz kasmaları yok..özgüveni gayet yerli yerinde
kendini ve beni bilen tavsiye ederim ölmeden mutlaka sohbet etmelisiniz ahaha
Allah bahtını güzel etsin hatun..sevdiğinden çok sevil
Sözlerin kifayetsiz kaldığı bir insansın Zei
Tavsiyelerin yersiz olsada sağol var ol.
Teşekkürler.