şimdi nerden başlasam ki maşallah inşallah diyelim önden..zamanlaması kötü olsa da tespitleri gerçekten çok doğru ahaaha zeki bi hatun ayrıca..aklımdan geçenleri okuyabiliyor dfbfg leb demeden çorum o derece bi hatun..ben sohbetinden gayet memnunum o pek memnun olmasa da gereksiz kasmaları yok..özgüveni gayet yerli yerinde kendini ve beni bilen tavsiye ederim ölmeden mutlaka sohbet etmelisiniz ahaha Allah bahtını güzel etsin hatun..sevdiğinden çok sevil