Alabora Nickli Üyeden Alıntı
çok şükür sen nasılsın
Daim olsun
Elhamdulillah,grip olmanın dışında iyiyim (:
Havalar soğukken hasta olmam,havalar sıcak olur hasta olurum...
Garip bir bünye var bende sanırım