EfSûn~ Nickli Üyeden Alıntı
Daim olsun
Elhamdulillah,grip olmanın dışında iyiyim (:
Havalar soğukken hasta olmam,havalar sıcak olur hasta olurum...
Garip bir bünye var bende sanırım
geçmiş olsun salgın var heralde bendede bu sabah grip vardı

Kaç yaşındasınız ?