Hesna Nickli Üyeden Alıntı
Çok güzel manzara da ilk kare de ki yansıma da.Çok iyi yakalamissin.

Evet aslında özene bözene çektiğim fotoğraflar değiller, şans benim yanımdaydı sadece. Bir kaçtane daha var onlarıda paylaşacağım.