Dua ' Nickli Üyeden Alıntı
Bende 2 hafta evvel ordaydım, pembe kayalıklara gitmeliydin, hele cebeci sahil akşamları gün batımında mükemmel oluyor. Biz eşimle fırsat buldukça kaçarız haftasonları
To view links or images in this forum your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Emeklerine sağlık güzel kareler.
Teşekkür ederim.
Aklımızda vardı, sürekli de gidelim diye konuşuyorduk. Fakat oraya gitmek nasip olmadı. Bir daha ki sefere gitmeye karar verdik. Genel olarak hepimiz çok beğendik tekrar gideceğiz.
To view links or images in this forum your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.