Tekil Mesaj gösterimi
HolySpectre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi
19 Ocak 2017
Mesajlar
1.252
Seslenildi
94 Mesaj
Etiketlendi
22 Konu
Standart Cevap: İzmit Kampından
27 Temmuz 2017
7
Dua ' Nickli Üyeden Alıntı
Bende 2 hafta evvel ordaydım, pembe kayalıklara gitmeliydin, hele cebeci sahil akşamları gün batımında mükemmel oluyor. Biz eşimle fırsat buldukça kaçarız haftasonları
To view links or images in this forum your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Emeklerine sağlık güzel kareler.
Teşekkür ederim.
Aklımızda vardı, sürekli de gidelim diye konuşuyorduk. Fakat oraya gitmek nasip olmadı. Bir daha ki sefere gitmeye karar verdik. Genel olarak hepimiz çok beğendik tekrar gideceğiz.
To view links or images in this forum your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Konu HolySpectre tarafından (27 Temmuz 2017 Saat 13:38 ) değiştirilmiştir.
Ya basit yaşayıp sıradan insanlar gibi öleceğiz, yada zora talip olup,büyük insanlar gibi can çekişeceğiz.