aliy Nickli Üyeden Alıntı
alışkın değilim dengem bozuldu

eee okullar açılıyor artık çalışma zamanı
Çalış Ali çalış az kaldı salı günü iş başına dengen düzelir [emoji16]

SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi