Türkolog Nickli Üyeden Alıntı
İran'la yüzyıllardır olan dinî-siyasî ayrılık yüzünden kendisi ülkemizde pek tanınamadı. Tanındığı takdirde "İran'ın Kafkası" şeklinde anılacaktır. Okuyacak olanların Üç Damla Kan ve Aylak Köpek kitaplarıyla başlamalarını tavsiye ederim.

@Damla hocam siz ne dersiniz?
Şimdi şöyle bir şey var sevgili Umut.
Sadık Hidayet kendi ülkemizi bırakın, kendi ülkesin de bile anlaşılamadı.
İran'da çok iyi bir ailenin oğlu olduğu halde, batı kültürü almış birisidir.
Öyle güzel bir insanmış ki; İran'a geri döndüğünde, böylesi varlıklı bir ailenin oğlu olduğu halde, memurluk yapmış.
Çünkü; bakar ki kimsenin, kimseden üstünlüğü yok.
Daha sonraları İran'da yapamaz zaten.
İran, dünya Müslümanlarının temsilcisi haline gelmiştir.
Batı terbiyesi almış birinin, İran halkının anlayamaması çok doğal.
Kör Baykuş romanı okumuştum.
Hatta, kafkavari bir kurgusu var romanın.
Teşekkür ederim Umut, siz derin yerlere değinmişsiniz.
Yüreğinize sağlık.