Dünyanın gösterişli halleri, yapmacık çıkarcı insanları çekmiyor dikkatimi.. Bana bi parça; yüreği güzel, samimi insan lazım.
...
Aşk, acının dolaylı tanımıymış;
geç öğrendim.
....
Göz yaşlarımı tutamadım ben, bari ellerini tutabileyim.
....
Allah'ım beni sen kaldır ki, kimseler yıkmasın.
...
Ayrıldık işte,
Eller mutlu olsun.
....
Meğer her şeyimmiş gibi yapan hiçbir şeyimmişsin! Ben aslında hiçbir şeyimi kaybetmişim...
...
Gitmek istediğini baştan söyleseydin, bütün gitmeler senindi.
Kaldın ve sana sadece kalbimi verebildim. Söyle senin neyine yetmedim?
....
Seni neden seviyorum biliyor musun?
" GÖZÜNÜN ÜSTÜNE KAŞIN VAR " da ondan..
....
Sen gittin! bu şehri ayaklar altına alıp,
kalbimin sokaklarına basa basa gittin...