yara bandı olmak kolay değildir aslında teorik olarak.. her yarayı kapatamazsın.. her kesikte neşterle kesilmiyor zaten yaralar da.. yara ne zaman sıkıntı olmaya başlar biliyor musun ? onu ne kadar çok korkur kollarsan o hep kanar sular seller gibi olmasa da hep kanar.. sakındığın sürece hep o yaralanır yaralandıkça kanar..

? K.K.D
şuan*
ulan ne yazdım ki böyle? aniden ...