yara bandı olmak kolay değildir aslında teorik olarak.. her yarayı kapatamazsın.. her kesikte neşterle kesilmiyor zaten yaralar da.. yara ne zaman sıkıntı olmaya başlar biliyor musun ? onu ne kadar çok korkur kollarsan o hep kanar sular seller gibi olmasa da hep kanar.. sakındığın sürece hep o yaralanır yaralandıkça kanar..
? K.K.D
şuan*
ulan ne yazdım ki böyle? aniden ...
bir yanım yazdı,
bir yanımda kış!
bir yanım daha vardı güz,
bir yanımda sen yøktun!
"
ben sana yakındım,
sen ise hep yakındın."
ben çøk şâîr değilim, şîîr çøk...
&
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
öhü öhü,
ehe ehe. ^^
|
Ben kendime yabancı, sen kendine yalancı.