Çok duygulandım; Maalesef şimdi ne öyle yüce bir gaye, ne de ruh kaldı.
Giden geri dönmüyor; Sanki bu kadar emek - zahmet - para başka ülkelere hizmet için, bu kadar aptal bir ''milli eğitim'' anlayışını kabul edemiyorum, utanç verici bir durum.