Ayy inanmıyorum, ben yeni gördüm @Penia'm bu tarifini. {Oysa ki nasıl kaçırdım bunu yahu..!} *Mutlaka deneyeceğim. Ve sana da haber vereceğim. Eminim ki çok lezzetli bir sos olacaktır. Ellerine sağlık kelebeğim.