Özünde çok iyi bir dost, arkadaş, kardeş olmasına nazaran bir anda osuruktan nem kaparak olur olmaz şeylere esip gürleyen kardeşimdir. Çok geç tanıdığımı düşünsem de kısa zamanda o açığı kapatıp öz kardeş modunda gördüğüm kişidir.

Bu işin ehli olan @Bahtiyar'ı bu platformlardaki hemen herkes zaten tanır. Bir çok forum kuran ve hemen her forumda emeği olan Baho, her ne kadar dengesiz olup anı anını tutmasa da bizim ekibin vazgeçilmezidir. Acaba o olmasa her gün gıdamızı nasıl alacaktık muallak