@
Absent: teşekkür ediyorum. Seviyorum seni abim.

@
AntepLi: Az bir zaman daha kaldı, dönecem gardaşım.

Uygun zamanı kolluyorum. Güzel bir dönüş olacak Inşallah. Seviliyorsun.(:
Kalbi yorgun olanın dili keskin olurmuş.
Ya kalbi yorgunun yanında olmayacaksın ya da yanında olduğunun kalbini yormayacaksın
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Şimdi sahne senin, devam et. Ama sıra bana gelmesin. DUA ET!