@Absent: teşekkür ediyorum. Seviyorum seni abim.
@AntepLi: Az bir zaman daha kaldı, dönecem gardaşım. Uygun zamanı kolluyorum. Güzel bir dönüş olacak Inşallah. Seviliyorsun.(: