Destina Nickli Üyeden Alıntı
Sabah sabah bir güldüm ki anlatamam. Hay sen çok yaşa emi. niye silelim diyon o zaman en başında ahahahahahah
Kendi mesajlarımızı silebiliriz maksat damla üzülmesin

ANE-LX2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi