Qasem Nickli Üyeden Alıntı
Kendi mesajlarımızı silebiliriz maksat damla üzülmesin

ANE-LX2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
O içeriğini görür zaten ama olsun silelim. (: