Bence ikinizde şanslısınız .. karım diye demiyorum delikanlı kızdır birde gözünü kapat sırtını yasla .. kolay kolay kimseye kanı kaynamazdı.. ama seninde hakkını yememek lazım damla hanım . . hanım hanımcıksın ağır başlardan' laf olsun torba dolsun diye demiyorum.. bizim için dilediğin dilekler için ben kendi adıma teşekkür ederim.. ve yine kendi adıma diyorumki her kim bizimle arkadaşlık ediyorsa yanlarındayız HAKLI oldukları sürece' her zaman ihtiyaç dahilinde'de yardımlaşmaya açığız ... HER KONUDA. . iyi forumlar.