@Damla .. Tanıdıkça da ne kadar doğru dediğimi bir kez daha anladım. Bir insanın karakterinin asla değişmeyeceğine inananlardayım. Yıllardır gördüğüm şeyde bu değişmediğin. Hep böyle kalman dileğiyle meleğim. Çok seviliyorsun inşaAllah hep böyle daim oluruz.. -- @Penia çok hoş tatlı dilli, sessiz sakin herkese kucak açabilen tanımayı isterim. Ayrıca çok iyi gözlemci. Teşekkür ediyorum canım benim.