Bize verilen sürenin sonuna geldik sanırım..
Film de ne diyordu başrol,her aşkın bir zamanı vardır
Bizim ki ya geçti yada gelecek.
Ama şuan değil,
Bu dünya da şuanda sen varsın, ben varım ama biz yokuz..
Vesaire

Üyelik tarihi
29 Mart 2015
Bulunduğu yer
Araf
Mesajlar
87
Seslenildi
9 Mesaj
Etiketlendi
16 Konu
Cevap: Düşün ki O Bu Yazıyı Okuyacak
20 Nisan 2015
- Paylaş
- Share this post on
Digg
Del.icio.us
Technorati
Twitter
Ben yazdıkLarımdan; Siz anladıkLarınızdan sorumLusunuz..

3509Beğeniler






Normal