![]() |
Başlarken... Qasem'in Dünyasına Hoşgeldiniz... Başlarken Asr ile başlamayı Son zamanlarda ilke edinmiş biri olarak ilk Paylaşımım Rabbin bize Uyarısı olan Asr ile olsun istedim inşeallah; Bismillâhirrahmânirrahîm. 1. Zamana, asırlara, ikindilere, senin peygamberlikle görevlendirildiğin evrensel döneme andolsun! 2. İmanla güvene kavuşmadıkça, müslümanca yaşayıp kin, nefret ve ihtiraslarını yenmedikçe, Peygamberin sorumluluğuna eş görevler yapmadıkça, hakkı, sorumluluğu ve sabrederek mücadeleye devamı, birliği birbirlerine tavsiye etmedikçe, âhireti unutarak dünyaya bağlanıp, şeytanî güçlerle işbirliğine devam ettikçe insanlar, müslümanlar elbette zarardadır, hüsrandadır. 3. Ancak iman edip, hâlis niyet ve amaçlarla, İslâm esaslarını, İslâmî düzeni hayata geçirenler, iş barışı içinde bilinçli, planlı, mükemmel, meşrû, faydalı, verimli çalışarak nimetin-ürünün bollaşmasını sağlayanlar, yerinde, haklı çıkışlar yaparak, düzelmeye, iyiliğe, iyileştirmeye ön ayak olanlar, cârî-kalıcı hayırlar-sâlih ameller işleyenler, birbirlerine, toplumda hakça düzeni gerçekleştirecek hak kitap Kur'ân'ı, hak din İslâm'ı, doğruyu, hakkı, sorumluluğu, birliği insanlığı tavsiye edenler, birbirlerine sabırla mücadeleye devamı tavsiye edenler zararda değildir. Vahy - Asr Suresi |
Cevap: Başlarken... Kaleminize sağlık takipçiniz olucam :kirmizigul: |
Cevap: Başlarken... Yüreğinize sağlık güzel eserler çıkıcağından şüphem yok :kirmizigul: |
Cevap: Başlarken... |
Cevap: Başlarken... Paylaşım için teşekkür ederim |
Cevap: Başlarken... Sevgili Kalem Erbabı @Hatra ya ithafen... Cümlelerime Aslında Lusi diye başlamak istiyorum... Karanlıklara ışık olmuş Gizemli diyarın Munzevi Meleği Lusi... Bugün bir kez daha okudum yazmış olduğun Şaheseri sevgili İdeolüm... Cümleler arasında Yüreğime Hançer gibi saplanan bir Cümle vardı ; Azrah dan Lusiye Hitaben ; İyi görünmeye çalışmanı istemiyorum Lusi, artık iyi olmanı istiyorum. Üzerinde yaşadığın bu tek kişilik gezegeni terk etmenin ve aramıza dönmenin zamanı gelmedi mi? Seni daha ne kadar özlememiz gerekiyor? Bu beni özellikle son 2 yıldır şahit olduğum Mazlum coğrafyanın mazlum insanlarının hayatına indirgenmiş bir cümle olarak onlarda yeniden hayat buldu... Her biri ayrı bir gül , her biri ayrı bir dünya , her biri ayrı bir gezegen ... Hepsi dünyalarına terkedilmiş aslında olağanüstü cevherler... Hepsi bizi her gördüklerinde yüzleri gülen ama aslında yürekleri kan ağlayan kimi Afgan dağlarında , Kimi Şişan da , Kimi Irak da , Kimi Suriye de Anneleri babaları katledilmiş ümmetin , Coğrafyanın İnsanlığın yetim ve öksüz bırakılmış Mazlum evlatları... AzrahınLusiye söylediklerini herdefasında bana fısıldayan sen; Nadide ve güzel insan... Acaba bir gün bizlerinde onlara aramıza dönme zamanı gelmedi mi diyebileceğimiz bir günümüz ve yüzümüz olacak mı sevgili Hatra... Dünya Saltanatı için Özlerinin hunharca çiğnenmesine ses çıkarmayıp izleyen bizleri birgün affedip aramıza dönebileceklermi , Peki ya iyi görünmeye çalışmayıp birgün gerçekten iyi olabileceklermi ??? Zihin dünyama akıttığın mürekkep ve düşünce delhizlerinin sert ve çalkantılı girdaplarında yeniden kendime gelmemi sağladığın için Müteşekkirim sana Sevgili @Hatra... :kirmizigul: |
Cevap: Başlarken... Kaleminize gönlünüze sağlık |
Cevap: Başlarken... Anlamlı başlangıç, Mana yüklü başlangıç... Hoş geldiniz, hoşluk getirdiniz... |
Cevap: Başlarken... [ Bir ağabeyin kardeşine yakarışını ancak sen bu denli günümüze çekebilir ve yorumlayabilirdin sevgili @Qasem. Öncelikle, daha bitirmediğim bir çalışmaya bu kadar övgü ve sevgiyle yaklaşmanın beni hem mutlu hem de çok mahçup ettiğini bilmeni isterim. Aklın ve ruhun aslında hep onlarla biliyorum. Yaşadıkları acılardan çok, sessiz kalan ümmet ve insanlık kahrediyor seni. Biz de özlüyoruz! Kararmamış, merhametli, adaletli kalpleri... Yaşarken çürüyen bedenlerin şeytana satılmış ruhlarını... Onlar bir gün gelip de doğuştan sahip oldukları hakları yeniden kazanırlarsa ve kendilerinden yüz çevirenleri de affederlerse, kırkyama olmuş ümmet belki de sırf bu affedilişin hatrına iflah olacaktır. Asıl ben sana teşekkür ederim. Hocam olmayı yürekten kabul ettiğin ve bu kadar iyi bir öğretmen olduğun için. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 00:06. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.9 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.
Site kurucuları: Damla ve Meltem