![]() |
|
Cevap: Sobada Yapılan Kestane Vakti geldi,ancak dışarıdan temin edeceğiz gibi.Keşke kalöriferde de olabilse (: |
Cevap: Sobada Yapılan Kestane Fırında yapın gençler, önce çizin kestaneleri sonra ılık suda bekletin ( bu daha iyi acilmalarini sağlıyor ) sonra süzün dizin tepsiye, sobada yapılmış gibi oluyor :) Ne anlattim yaaa yemiş kadar oldum :kiki: |
Cevap: Sobada Yapılan Kestane canımı istettin @Ahfa ya :) böyle hafif seslerini duymakta güzel oluyor gerçekten mutluluk ya uzun zamandır bu keyfi yapamadım gerçekten |
Cevap: Sobada Yapılan Kestane Sobayı nereden bulacağız ki. |
Cevap: Sobada Yapılan Kestane Dede yok, babaanne yok, anne yok, baba yok, eski mahalle yok, soba yok... Daha niceleri yok. Kestane bahane. Ben ilkokuldayken, babanem beni balkonda beklerdi. Vay guzel gonlunden optugum. |
Cevap: Sobada Yapılan Kestane Kestane sevmiyorum :D |
Cevap: Sobada Yapılan Kestane Sobada yapılan patatesle yarışır tadı. |
Cevap: Sobada Yapılan Kestane kestane sevmiyorum küçükken sobaya tükürür baloncuklara bakardım buharlaşıp giderdi annemde üçüncü uyarısından sonra mesafesiz bir terlik atardı hey gidi günler hey |
Cevap: Sobada Yapılan Kestane Uzun zamandır tadamadığım lezzet. Özlüyor insan. Anca dışarda yiyelim. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 01:09. |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.9 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.
Site kurucuları: Damla ve Meltem