Sultan 2. Mahmut Çamlıca’da kaldığı dönemde Acıbadem’de yaptığı gezinti sırasında burada çok uzaktan bir yumurtayı silahla vurmuş. Bu başarılı atışın anısına buraya bir 4,5 metre yüksekliğinde dört köşeli bir dikilitaş diktirmiş. 1812 tarihinde buraya dikilen taş bölgenin yapılaşması ile birlikte apartmanlar arasında sıkışıp kalmış.

Günümüzde dikilitaş apartmanlar arasında kalmış.
1938 yılında dikilitaşın etrafı tamamen boşmuş.

Alıntı