Kendisini R10'dan tanıyorum. Editörlük, post ve müşteri temsilciliği uğraşlarıyla evine ekmek götürmenin derdindeydi. Daha sonra sosyal medya çekimleriyle bir dönem uğraştı. Sektördeki dolandırıcılıklar, cep harçlığı peşinde koşan ergenler, panel yazdığını söyleyip çarpma çırpma kodlarla insanların hakkını yiyenler göz önünde bulundurulacak olursa o piyasa içerisinde çok saf, masum kalıyordu. Nedenini bilmiyorum ama bu işleri bırakmasına sanıyorum saydığım faktörler de etken oldu. 2012 yılında yönetimimde bulunmuştu ve yine @Asrevya'yla beraber emektar bir ikiliydiler. Yıllar geçti, zaman değişti; burada forum kurucusu değil, teknik sorumlusuyum ama bu iki değer yine karakterlerinden ödün vermeksizin burada; biz yine beraberiz!

Yitirdiği oğlunun anısına her yerde kullanıcı adı ya Kayra ya da Kayra Çınar'dır. Bu da hem vefasını, hem kalbinin temizliğini hem de nasıl bir aile babası olduğunun en temel göstergelerinden bir tanesidir. Dilerim hayattaki evlâdına bu sevgisini de bütünleştirerek yansıtıp, O'nu kendi aile ve şerefine yaraşır bir kişi olarak yetiştirip topluma kazandırır -ki- bundan kuşkum yok. İyi ki varsın sevgili dostum.