Değerli insan @KayRa,
Onu üç yıl öncesinden tanıyorum.
Her zaman mülayim bir beyefendidir.
Vefalı dostlardan birisidir.
Naziktir,alçakgönüllüdür.
KayRa ismi vefat eden oğlunu yaşatmak için seçilmiş bir nicktir.
Allah minik KayRa'yı nur içinde barındırsın.
Yüreğinde acıları taşıyanlar edebi de bilir.
İşte edep bilen insanlara her zaman hayran oluşum bu yüzdendir.
İyi ki varsın,iyi ki bizimlesin güzel dost
Asrevya

Üyelik tarihi
03 Şubat 2015
Bulunduğu yer
Antalya
Mesajlar
20.169
Seslenildi
1439 Mesaj
Etiketlendi
51 Konu
KayRa
12 Nisan 2015
- Paylaş
- Share this post on
Digg
Del.icio.us
Technorati
Twitter
Değeri değere değen kavrar.
Bilgi kokmayan karşı çıkışlarda cehalet kokusu ve kompleks vardır.

17Beğeniler


İyi biri olduğuna eminim..
Normal