Herkes bu şikâyeti ediyor ama yeni dünyaya da nedense dünden razı olarak adapte oluyor. Ve eskileri yaşatmak isteyen herkes pek tabii yasatabilir. Yani carpik kentlesmenin eski oyunlardan mahrun kalmamiz için geçerli sebep oldugunu düşünmüyorum. Dünya ilk defa degismiyor, sadece çocukluğunu ozleyenler boyle düşünüyor.
Bundan sikayet eden cok insan var ve bunu dogru bulmuyorum. Sikayet etmek yerine etrafındaki insanlarla eskileri yasamayi tercih edebiliriz. Neticede parayla degil bu iş. Adam mesela diyor ki, eskiden sobada kestane yapardik, simdi o devir yok. Al o zaman bi soba kardesim ne diyelim sana şimdi? Her sey zamaninda ve tadında güzel. Eskiyi bugünlerde aramanin hiçbir manasi yok. Bugun olan biteni de 20 yıl sonra aramamak icten bile değil. Mutlak değer.