Günün Sözü DamlaPenia.
Her şey neye layıksa ona dönüşür. -Mevlana
Etiket Listesi

Like Tree11Beğeniler
  • 4 Post By Coldman
  • 1 Post By Cookie
  • 1 Post By Arif
  • 1 Post By Coldman
  • 2 Post By Damla
  • 2 Post By Jön TüRk
Seçenekler
Seçenekler
Stil
Coldman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi
14 Şubat 2015
Bulunduğu yer
/Cehennemindibi
Mesajlar
4.199
Seslenildi
295 Mesaj
Etiketlendi
194 Konu
Ruh Hali
Mesgul

Cool geçmiş daima güzeldir..

24 Eylül 2018
1

şimdi ki, cocuklar avmler de sacma sapan şekilsiz şukulsüz elektironik cihazlarla oyun oynuyorlar..
oysa ki, söyle derinlemesine bir düşünce.. neler varmış yahu diyorsunuz

söyle de bir örnek vereyim. çocukken biz çamur, su vs. pislenirdik bize kızmazlardı annemiz babalarımız. şimdi ki cocuklara bakıyorum da toprakla temasları bile yok... öğk, iğk pis diye söylendiğini de duydum sahitte oldum.. cok üzücü cok...
kendimden söyleyim. cicek vs dikmek benim cok hosuma gidiyor hala ki firsat buldukça vakitleri geldiğinde saksılarını değiştirir uğraşırım. aa, elim pislendi demeden... .

mesela geçmişte eskiden cok güzel güzel oyunlar vardı oysa kı, şimdi?
çarpık kentleşme doğadan uzaklasma... adınane derseniz..

heryer asfalt topraktan uzak.. eskiden hatırlamamı sağlayan bir programa denk geldim ve bunları da yazmak istedim.
eskiden misket, bilyali,(tornet) kuyu kazmaca, mahalle maçlari, saklanbaç, körebe, istop, dokuz aylık, simit, çelik çomak, uzun eşek... ve böyle uzar gider.. şimdi bu oyunların hiçbirinden köyler dışında sanırım oynananı yok.. ne kadar üzücü...


umarım sizlerinde akıllında birşeyler canlanmiştir..

Konu Coldman tarafından (24 Eylül 2018 Saat 14:08 ) değiştirilmiştir.
Damla, Jön TüRk, Cookie ve 1 kişi daha, bunu beğendiler.
bir yanım yazdı,
bir yanımda kış!
bir yanım daha vardı güz,
bir yanımda sen yøktun!


"ben sana yakındım,
sen ise hep yakındın.
"
ben çøk şâîr değilim, şîîr çøk...

&
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
öhü öhü,
ehe ehe. ^^

| Ben kendime yabancı, sen kendine yalancı.
Cookie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi
07 Mart 2015
Bulunduğu yer
Bursa
Mesajlar
11.353
Seslenildi
1008 Mesaj
Etiketlendi
326 Konu
Ruh Hali
Mesgul
Standart Cevap: geçmiş daima güzeldir..
24 Eylül 2018
2
Keşke hep geçmişte yaşasaydık..
Coldman bunu beğendi.
“Dedim ya, Eylül‘dü. Savruluşu bundandı kimsesizliğimin.”
Arif - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi
06 Şubat 2015
Bulunduğu yer
İstanbul
Mesajlar
2.481
Seslenildi
412 Mesaj
Etiketlendi
166 Konu
Standart Cevap: geçmiş daima güzeldir..
24 Eylül 2018
3
Herkes bu şikâyeti ediyor ama yeni dünyaya da nedense dünden razı olarak adapte oluyor. Ve eskileri yaşatmak isteyen herkes pek tabii yasatabilir. Yani carpik kentlesmenin eski oyunlardan mahrun kalmamiz için geçerli sebep oldugunu düşünmüyorum. Dünya ilk defa degismiyor, sadece çocukluğunu ozleyenler boyle düşünüyor.

Bundan sikayet eden cok insan var ve bunu dogru bulmuyorum. Sikayet etmek yerine etrafındaki insanlarla eskileri yasamayi tercih edebiliriz. Neticede parayla degil bu iş. Adam mesela diyor ki, eskiden sobada kestane yapardik, simdi o devir yok. Al o zaman bi soba kardesim ne diyelim sana şimdi? Her sey zamaninda ve tadında güzel. Eskiyi bugünlerde aramanin hiçbir manasi yok. Bugun olan biteni de 20 yıl sonra aramamak icten bile değil. Mutlak değer.
Konu Arif tarafından (24 Eylül 2018 Saat 14:18 ) değiştirilmiştir. Sebep: sozum konu sahibine değil, bazen bu açıklamalari yapmak zorunda hissediyor insan.
Coldman bunu beğendi.
Coldman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi
14 Şubat 2015
Bulunduğu yer
/Cehennemindibi
Mesajlar
4.199
Seslenildi
295 Mesaj
Etiketlendi
194 Konu
Ruh Hali
Mesgul
Standart Cevap: geçmiş daima güzeldir..
25 Eylül 2018
4
fikrine saygı duyuyorum senin de bakış acına göre haklı nedenlerin ve sebeblerin olabilir. bunu tarişicak değilim. herkesin bir bakış acısı ve hayat görüşü var. ben gördüğümü söyledim.

sokaklar caddeler de araç kullanan kendini bilmez, saygısız insanlar varken insanlar cocuklarını bahçeye cıkartmaya bile korkuyor ebeveynler, kaçırılan cocukların haddi hesabı yok. güvenli ortam yok ve bu tip seylerden ötürü de bu kültürlerin kayiplarına neden oldugunu dusunuyorum. ve eskiden daha güzeldi herşey..


bkz: bisiklet sürürken bile insanlar üstümden geçeçek gibi üstüme üstüme geliyor. saygı ve sevgiyi yitiriyoruz..
Nutella bunu beğendi.
bir yanım yazdı,
bir yanımda kış!
bir yanım daha vardı güz,
bir yanımda sen yøktun!


"ben sana yakındım,
sen ise hep yakındın.
"
ben çøk şâîr değilim, şîîr çøk...

&
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
öhü öhü,
ehe ehe. ^^

| Ben kendime yabancı, sen kendine yalancı.
Damla - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi
14 Aralık 2014
Bulunduğu yer
İzmir.
Mesajlar
45.997
Seslenildi
8368 Mesaj
Etiketlendi
235 Konu
Standart Cevap: geçmiş daima güzeldir..
29 Eylül 2018
5
Geçmişle elbette yaşanmaz ama, geçmişe özlem duyduğumuz bir gerçek.
Kimse bu gerçekten kaçamaz.
Coldman ve Nutella bunu beğendiler.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.



Years and years.
Jön TüRk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi
14 Şubat 2015
Bulunduğu yer
Başkent
Mesajlar
33.815
Seslenildi
2159 Mesaj
Etiketlendi
342 Konu
Standart Cevap: geçmiş daima güzeldir..
29 Eylül 2018
6







@Coldman

Gibi gibi . . .

80'li yıllarda çocuk olanlar bilir (:
Coldman ve Nutella bunu beğendiler.
Bunu hiç unutma Evlat ! Batı hiçbir zaman uygar olmamıştır ve bugünkü refahı;devam edegelen sömürgeceliği ,döktüğü kan,akıttığı gözyaşı ve çektirdiği acılar üzerine kuruludur . . .

Aliya İzzetbegoviç


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.



To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Konuyu 1 kişi okuyor. (0 üye ve 1 ziyaretçi)
 
Benzer Konular
Konu
Konuyu Başlatan
Forum
Cevaplar
Son Mesaj
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.