şimdi ki, cocuklar avmler de sacma sapan şekilsiz şukulsüz elektironik cihazlarla oyun oynuyorlar..
oysa ki, söyle derinlemesine bir düşünce.. neler varmış yahu diyorsunuz
söyle de bir örnek vereyim. çocukken biz çamur, su vs. pislenirdik bize kızmazlardı annemiz babalarımız. şimdi ki cocuklara bakıyorum da toprakla temasları bile yok... öğk, iğk pis diye söylendiğini de duydum sahitte oldum.. cok üzücü cok...
kendimden söyleyim. cicek vs dikmek benim cok hosuma gidiyor hala ki firsat buldukça vakitleri geldiğinde saksılarını değiştirir uğraşırım. aa, elim pislendi demeden... .
mesela geçmişte eskiden cok güzel güzel oyunlar vardı oysa kı, şimdi?
çarpık kentleşme doğadan uzaklasma... adınane derseniz..
heryer asfalt topraktan uzak.. eskiden hatırlamamı sağlayan bir programa denk geldim ve bunları da yazmak istedim.
eskiden misket, bilyali,(tornet) kuyu kazmaca, mahalle maçlari, saklanbaç, körebe, istop, dokuz aylık, simit, çelik çomak, uzun eşek... ve böyle uzar gider.. şimdi bu oyunların hiçbirinden köyler dışında sanırım oynananı yok.. ne kadar üzücü...
umarım sizlerinde akıllında birşeyler canlanmiştir..
Coldman

Dayan, yan, uyan.

Üyelik tarihi
14 Şubat 2015
Bulunduğu yer
/Cehennemindibi
Mesajlar
4.199
Seslenildi
295 Mesaj
Etiketlendi
194 Konu
Ruh Hali
geçmiş daima güzeldir..
24 Eylül 2018
Konu Coldman tarafından (24 Eylül 2018 Saat 14:08 ) değiştirilmiştir.
- Paylaş
- Share this post on
Digg
Del.icio.us
Technorati
Twitter
bir yanımda kış!
bir yanım daha vardı güz,
bir yanımda sen yøktun!
"ben sana yakındım,
sen ise hep yakındın."
ben çøk şâîr değilim, şîîr çøk...
&
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
öhü öhü,To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
ehe ehe. ^^
| Ben kendime yabancı, sen kendine yalancı.

11Beğeniler







Hybrid-Şeklinde