fikrine saygı duyuyorum senin de bakış acına göre haklı nedenlerin ve sebeblerin olabilir. bunu tarişicak değilim. herkesin bir bakış acısı ve hayat görüşü var. ben gördüğümü söyledim.
sokaklar caddeler de araç kullanan kendini bilmez, saygısız insanlar varken insanlar cocuklarını bahçeye cıkartmaya bile korkuyor ebeveynler, kaçırılan cocukların haddi hesabı yok. güvenli ortam yok ve bu tip seylerden ötürü de bu kültürlerin kayiplarına neden oldugunu dusunuyorum. ve eskiden daha güzeldi herşey..
bkz: bisiklet sürürken bile insanlar üstümden geçeçek gibi üstüme üstüme geliyor. saygı ve sevgiyi yitiriyoruz..
bir yanım yazdı,
bir yanımda kış!
bir yanım daha vardı güz,
bir yanımda sen yøktun!
"
ben sana yakındım,
sen ise hep yakındın."
ben çøk şâîr değilim, şîîr çøk...
&
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
öhü öhü,
ehe ehe. ^^
|
Ben kendime yabancı, sen kendine yalancı.