fikrine saygı duyuyorum senin de bakış acına göre haklı nedenlerin ve sebeblerin olabilir. bunu tarişicak değilim. herkesin bir bakış acısı ve hayat görüşü var. ben gördüğümü söyledim.

sokaklar caddeler de araç kullanan kendini bilmez, saygısız insanlar varken insanlar cocuklarını bahçeye cıkartmaya bile korkuyor ebeveynler, kaçırılan cocukların haddi hesabı yok. güvenli ortam yok ve bu tip seylerden ötürü de bu kültürlerin kayiplarına neden oldugunu dusunuyorum. ve eskiden daha güzeldi herşey..


bkz: bisiklet sürürken bile insanlar üstümden geçeçek gibi üstüme üstüme geliyor. saygı ve sevgiyi yitiriyoruz..