Hüzün baş duygumuzdu.
Yaz günleri sahici denizler, sahici kıyılar olurdu.
Ama bizim sığınağımız sonbahardı,
cam önleriydi sokağa bakan....
Edip Cansever
Neoma

Üyelik tarihi
17 Mart 2015
Mesajlar
5.630
Seslenildi
256 Mesaj
Etiketlendi
22 Konu
Hüzün baş duygumuzdu.
24 Mart 2015
- Paylaş
- Share this post on
Digg
Del.icio.us
Technorati
Twitter

Normal