
Manchester City, evinde 2009'dan bu yana ilk kez öne geçtiği bir karşılaşmayı mağlup tamamladı.
Premier Lig'de haftanın maçında Etihad'da Chelsea'ye 3-1 kaybeden Manchester City'nin 2009 beri süre gelen serisi de son buldu.
Gary Cahill'in kendi kalesine golüyle öne geçen City, sonrasında sırasıyla Costa, Willian ve Hazard'ın gollerine engel olamadı ve sahasında 2009'dan bu yana ilk kez öne geçtiği bir maçı mağlup tamamladı.
City, en son evinde öne geçip kaybettiği karşılaşmayı Nisan 2009'da Fulham'a karşı oyanmıştı. Londra ekibi, sahadan 3-1 galip ayrılmıştı.
Goal
Farkedmez

Üyelik tarihi
13 Nisan 2016
Bulunduğu yer
Tel'aran'rhiod
Mesajlar
20.014
Seslenildi
1781 Mesaj
Etiketlendi
96 Konu
Manchester City'nin serisi son buldu
03 Aralık 2016
- Paylaş
- Share this post on
Digg
Del.icio.us
Technorati
Twitter


Hybrid-Şeklinde