Bir’i var; Hayatına teğet geçtiğim.
Söylemek mümkün, susmak ikimiz için de en iyisi..
Harfler ağlaşıyor çaresizliğine..
Hayatına saplandığım
Biri var.”
Vesaire

Üyelik tarihi
29 Mart 2015
Bulunduğu yer
Araf
Mesajlar
87
Seslenildi
9 Mesaj
Etiketlendi
16 Konu
Cevap: Sızı
18 Nisan 2015
- Paylaş
- Share this post on
Digg
Del.icio.us
Technorati
Twitter
Ben yazdıkLarımdan; Siz anladıkLarınızdan sorumLusunuz..

55Beğeniler









Normal