Fenerbahçeli futbolcular, Ziraat Türkiye Kupası'nın Akhisar'a kaptırılmasının ardından soyunma odasının yolunu tuttu ve verilen sipariş sonrası taraftarlardan tepki geldi.

Ziraat Türkiye Kupası final mücadelesinde Fenerbahçe ile Akhisarspor karşı karşıya geldi. Akhisar güçlü rakibini 3-2 yendi ve tarih yazarak kupayı müzesine götürdü.
Akhisarspor kupa sevincini yaşarken Fenerbahçe ise madalya seremonisinin ardından soyunma odasının yolunu tuttu.
Alınan bilgilere göre Fenerbahçe soyunma odasına ciğer dürüm siparişi verildiği ve oyuncularla birlikte teknik heyetin yediği öğrenildi.
Haberi öğrenen Sarı-Lacivertli taraftarlar oyunculara büyük tepki gösterdi.
internethaberi
mum

Üyelik tarihi
07 Temmuz 2015
Mesajlar
68
Seslenildi
5 Mesaj
Etiketlendi
1 Konu
Fenerbahçe'de maç sonu taraftarı kızdıran sipariş
12 Mayıs 2018
- Paylaş
- Share this post on
Digg
Del.icio.us
Technorati
Twitter

Normal