Konya'dan Aziz Yıldırım için bir açıklama daha!
Torku Konyaspor Başkanı Ahmet Şan, ASpor'da yayınlanan Spora programına çarpıcı açıklamalarda bulundu
Maçtan önce Aziz Yıldırım'ın yaptığı açıklamaları değerlendiren Şan, "Aziz Yıldırım için savcılar gereğini yapmalı. Maçtan önce bir yazı yazdım, bir davette bulundum ancak karşılık bulamadım. Aziz Yıldırım'ın sahanın ortasına otururum sözleri nedir öyle. Artık bu tarz şeylere dur demek lazım. Bu akşam Fenerbahçe karşısında stadımız tamamen dolacak. 42 bin kişi bekliyoruz, biraz önce de stattan geldim ve taraftarlarımızın çok özel hazırlıkları var. Galatasaray'a 5-0 kaybettik ancak o maçta bile taraftarlarımız iyiydi. Fenerbahçe zor bir rakip, onlar da geçen hafta yenildi. Hakemimiz inşallah iyi bir maç yönetir, hakem şansı yanında olur. Bugün bu hakem kötü maç yönetirse bir daha Kadıköy'e nasıl giderim diye düşünür, düşünmemesi lazım" dedi.
PauL

Üyelik tarihi
13 Şubat 2015
Mesajlar
2.939
Seslenildi
74 Mesaj
Etiketlendi
4 Konu
Ruh Hali
Konya'dan Aziz Yıldırım için bir açıklama daha!
28 Şubat 2015
- Paylaş
- Share this post on
Digg
Del.icio.us
Technorati
Twitter
Mezarkabul bunu beğendi.
" Kaybetmekten korkma!
Bir şeyi kazanmak için, bazı şeyleri kaybetmelisin ve unutma;
kaybettiğinde değil, vazgeçtiğinde yenilirsin "

1Beğeniler
Normal