Levent Nazifoğlu’na verilen ceza belli oldu
Galatasaray Yönetimi, Sportif A.Ş Eski Yönetim Kurulu Üyesi Levent Nazifoğlu'na 1 yıl hak mahrumiyeti cezası verdi.
Yönetim, Divan Kurulu toplantısında Başkan Dursun Özbek ile sözlü tartışmaya giren Nazifoğlu’nu Disiplin Kurulu’na verdi. Disiplin Kurulu, yönetimin gerekçelerini haklı bulup 1 yıllık cezayı kararlaştırdı. Yönetim Kurulu daha sonra Disiplin Kurulu’nun kararını onadı ve ceza gerçekleşti.
Buna göre Levent Nazifoğlu, 1 yıl boyunca Galatasaray’ın organizasyonlarına katılamayacak, Divan Kurulu’nda yer alamayacak ve kulübün sosyal tesislerinde bulunamayacak. Levent Nazifoğlu, Galatasaray kulübünün maçlarında ise yer alabilecek.
Penia
Şimdi Daha Deliyim

Üyelik tarihi
25 Nisan 2015
Bulunduğu yer
Adana
Mesajlar
35.875
Seslenildi
2758 Mesaj
Etiketlendi
343 Konu
Ruh Hali
Levent Nazifoğlu’na verilen ceza belli oldu
21 Eylül 2017
- Paylaş
- Share this post on
Digg
Del.icio.us
Technorati
Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.



Ağaç şeklinde