Günün Sözü DamlaPenia.
Her şey neye layıksa ona dönüşür. -Mevlana
Etiket Listesi

Like Tree79Beğeniler
  • Sayfa 2 Toplam 3 Sayfadan
  • 1
  • 2
  • 3
Seçenekler
Seçenekler
Stil
Coldman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi
14 Şubat 2015
Bulunduğu yer
/Cehennemindibi
Mesajlar
4.199
Seslenildi
295 Mesaj
Etiketlendi
194 Konu
Ruh Hali
Mesgul

Standart Cevap: 5. Haftanın Çok Bilmişi: ''Coldman''

22 Mart 2015
11

CaeLia Nickli Üyeden Alıntı
Tebrik ediyorum. Kolay gelsin
teşekkürler.

Asrevya Nickli Üyeden Alıntı
Tebrikler @Coldman.

Şiir senin için nedir?
Ünal yorumuyla şiir dünyasını tarif edebilir misin?

Teşekkürler
1)Şiir benim için nefes almaktır. bence böyle ben kısa süredir yazan biri değilim en az 5 yılı devirmişimdir. tabi eski yazdıklarımdan eser yok.

2) Ben sadece yazma kısmıyla ilgileniyorum. sıkı takipcisi olduğum herhangi biri yok. gözlerim cabuk ağrıdığı için kitap falan cok nadiren okuyorum. o yüzden herkesi takip ettiğimi söylemem. bu yüzden şiir dunyası hakkında pek bisey diyemeyeceğim.
Her insanda şiirlik konu vardır. kimisini anlatıkca bitiremezsin. kimisini de anlatmak istemezsin.

Damla, Asrevya ve Cookie bunu beğendiler.
bir yanım yazdı,
bir yanımda kış!
bir yanım daha vardı güz,
bir yanımda sen yøktun!


"ben sana yakındım,
sen ise hep yakındın.
"
ben çøk şâîr değilim, şîîr çøk...

&
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
öhü öhü,
ehe ehe. ^^

| Ben kendime yabancı, sen kendine yalancı.
Coldman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi
14 Şubat 2015
Bulunduğu yer
/Cehennemindibi
Mesajlar
4.199
Seslenildi
295 Mesaj
Etiketlendi
194 Konu
Ruh Hali
Mesgul
Standart Cevap: 5. Haftanın Çok Bilmişi: ''Coldman''
22 Mart 2015
12
Profond Nickli Üyeden Alıntı
Kolay gelsin.


1. Kaç yaşında olduğunuzu bilmeseniz kaç yaşında olurdunuz?

2. Başarısızlığa uğramak mı hiç denememek mi daha kötüdür?

3. Hayat o kadar kısaysa neden sevmediğimiz o kadar şeyi yapıyor ve yapmadığımız o kadar şeyi seviyoruz?

4. Her şey yapılıp söylendiğinde söyledikleriniz yaptıklarınızdan daha mı fazladır?

5. Dünya için değiştirmek istediğiniz en önemli şey nedir?

6. Mutluluk ulusal para birimi olsa nasıl bir çalışma sizi zengin ederdi?

7. İnandığınız şeyi mi yapıyorsunuz yoksa yaptığınız şeye alışmaya mı çalışıyorsunuz?

8. Ortalama insan ömrü 40 sene olsa hayatınızı farklı yaşar mıydınız?

9. Hayatınızın gidiş yönünü ne derece etkilediniz?

10. Bir şeyleri doğru yapma konusunda mı yoksa doğru şeyleri yapma konusunda mı daha endişelisiniz?


Daha sonra tekrar gelirim...
Merhaba
teşekkürler.

1) Yaşın pek bi önemi yok aslında. 1 yasında aile fertlerinden birini kaybeden cocuk yası ne kadar kücük olursa olsun o hep büyüktür. Olduğum yasta olmak isterdim. her sey vaktiyle güzeldir.

2) Cevizi kırmadan içinden neyin cıkabileceğini bilemeyiz. hayatta böyledir yasamadan öğrenilmez. denememek daha kötüdür. içine bi kuruntu düşer için içini yer. keşkeler dizilir ardı sıra.

3) Hayatta hersey her zaman dileyip istediğimiz gibi olmuyor ne yazıkki. insan ulasabildiklerini kaybetmenin delisidir. nasılsa bi kere ulastım bi daha ulasırım mantığından olsa gerek.

4) Genellikle aynı oluyor. bazen cok sinirli olduğumda istemsizce söylediğim sözler de olabiliyor.

5) Benim elimde olsaydı sahsen ben insanların ferah seviyesinden daha üst bi seviye de yasam sürdürebilmeleri için elimden gelenin en iyisini yapmayı daimi hedeflerdim. Cünkü Türk milleti bunu fazlasıyla hak ediyor.

6) Her zaman sunu söylerim kendime. Allahım beni kimseye muhtac etme az verip aratma cok verip azıttırma. o yüzden zenginlik öyle sandığı gibi keyifli bisey değil. bi cok zengin olan insan aslında hiçtir mutsuz huzursuzdur. (gördüğüm kadariyla).

7) İstemediğim biseyi yapmam.

8) Hayır. yasadığım hayattan memlunum. tabi bazı seyler biraz daha değişik olabilirdi öyle olsaydı.

9) Vatani görevimi icra ettiğimde bi kaza gecirmiştim. ayağım kırılmıstı ilk baston aldığımda elime kozasından cıkan bi kelebek gibiydim. o zaman bazı seylerin değerini biraz daha iyi anladım.

10) Bilmediğim biseyi önce öğrenip yapmam daha akıl karı bi durum olurdu. bildiğim biseyden endise duymam. bilirim ki yaparım.
Damla, Asrevya ve Cookie bunu beğendiler.
bir yanım yazdı,
bir yanımda kış!
bir yanım daha vardı güz,
bir yanımda sen yøktun!


"ben sana yakındım,
sen ise hep yakındın.
"
ben çøk şâîr değilim, şîîr çøk...

&
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
öhü öhü,
ehe ehe. ^^

| Ben kendime yabancı, sen kendine yalancı.
Avatar Seçilmemiş
Üyelik tarihi
03 Şubat 2015
Bulunduğu yer
Antalya
Mesajlar
20.169
Seslenildi
1439 Mesaj
Etiketlendi
51 Konu
Standart Cevap: 5. Haftanın Çok Bilmişi: ''Coldman''
22 Mart 2015
13
Coldman Nickli Üyeden Alıntı
teşekkürler.



1)Şiir benim için nefes almaktır. bence böyle ben kısa süredir yazan biri değilim en az 5 yılı devirmişimdir. tabi eski yazdıklarımdan eser yok.

2) Ben sadece yazma kısmıyla ilgileniyorum. sıkı takipcisi olduğum herhangi biri yok. gözlerim cabuk ağrıdığı için kitap falan cok nadiren okuyorum. o yüzden herkesi takip ettiğimi söylemem. bu yüzden şiir dunyası hakkında pek bisey diyemeyeceğim.
Her insanda şiirlik konu vardır. kimisini anlatıkca bitiremezsin. kimisini de anlatmak istemezsin.

Güzel yanıtınız için teşekkürler @Coldman.
Her daim şiir dolu yaşamlar dilerim.
Damla, Coldman ve Cookie bunu beğendiler.

Hayatın ağıtını bilenler anlar ancak.
Değeri değere değen kavrar.




Bilgi kokmayan karşı çıkışlarda cehalet kokusu ve kompleks vardır.







Coldman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi
14 Şubat 2015
Bulunduğu yer
/Cehennemindibi
Mesajlar
4.199
Seslenildi
295 Mesaj
Etiketlendi
194 Konu
Ruh Hali
Mesgul
Standart Cevap: 5. Haftanın Çok Bilmişi: ''Coldman''
22 Mart 2015
14
Asrevya Nickli Üyeden Alıntı
Güzel yanıtınız için teşekkürler @Coldman.
Her daim şiir dolu yaşamlar dilerim.
Verdiğim cevapların yeterli olmasına sevindim. bazen yazmadan uyuyamadığım geceler oluyor
Damla ve Asrevya bunu beğendiler.
bir yanım yazdı,
bir yanımda kış!
bir yanım daha vardı güz,
bir yanımda sen yøktun!


"ben sana yakındım,
sen ise hep yakındın.
"
ben çøk şâîr değilim, şîîr çøk...

&
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
öhü öhü,
ehe ehe. ^^

| Ben kendime yabancı, sen kendine yalancı.
buSe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi
17 Mart 2015
Bulunduğu yer
Onun KaLbindee
Yaş
27
Mesajlar
2.056
Seslenildi
45 Mesaj
Etiketlendi
8 Konu
Ruh Hali
In Love
Standart Cevap: 5. Haftanın Çok Bilmişi: ''Coldman''
22 Mart 2015
15
Hayırlı olsun =)

1) Ne tür müzikten hoşlanırsın kimleri dinlersin?
2) En beğendiğin film ?
3) Giyim tarzın?
4) Sigara & alkol kullanıyor musun?
5) Sabırlı mısın sabırsız mı ?
6) Alıngan mısın ?
7) En çok hoşuna giden söz nedir ?
8) En sevdiğin özelliğin nedir ?
9) Hangi mevsimi seversin?
10) Sık sık kullandığın bir kelime var mı ?
11) En sevdiğin yemek ?
12) En sevdiğin renk ?
Damla ve Coldman bunu beğendiler.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Coldman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi
14 Şubat 2015
Bulunduğu yer
/Cehennemindibi
Mesajlar
4.199
Seslenildi
295 Mesaj
Etiketlendi
194 Konu
Ruh Hali
Mesgul
Standart Cevap: 5. Haftanın Çok Bilmişi: ''Coldman''
22 Mart 2015
16
buSe Nickli Üyeden Alıntı
Hayırlı olsun =)

1) Ne tür müzikten hoşlanırsın kimleri dinlersin?
2) En beğendiğin film ?
3) Giyim tarzın?
4) Sigara & alkol kullanıyor musun?
5) Sabırlı mısın sabırsız mı ?
6) Alıngan mısın ?
7) En çok hoşuna giden söz nedir ?
8) En sevdiğin özelliğin nedir ?
9) Hangi mevsimi seversin?
10) Sık sık kullandığın bir kelime var mı ?
11) En sevdiğin yemek ?
12) En sevdiğin renk ?
Merhaba
teşekkürler.
1) Çok var. popcular dısında hiphop rap dinliyorum genellikle. bazende- Ahmet ŞAFAK , Osman ÖZTUNÇ , Ali KINIK , Cem KARACA , Hayko Cepkin Vb. rap-hiphop : Ceza , Sansar SALVO, Vale , Da poet , Allame , Hidra , Tankurt Manas , Kezzo , Anıl Pıyancı , Contra , Erman Ender (NORM) , Fuchs, Eypio ve dahası daha da sayabilirim.
2) V for vendatte , yenilmez(2,3) Yeşil Yol, şimdilik aklıma baska gelmedi favori flimlerim bunlar.
3) Sportif spor giyiniyorum.
4) Alkolun ne olduğunu bilmem. sigara ve nargile içerim. nargile kafam estikce.
5) Sabırlıyımdır. taşınca pek iyi sakin olamasam da. genellikle sakin sabırlı bi yapım var.
6) Herşeyi umursamam.
7) "Olmadı inceldiğimiz yerden koparız,
... yada
kertenkele gibi parçalarımızı bırakır gideriz." -"küllük doldu, yürek sel oldu taştı cümleler haddini aştı."
ve kendime ait olan diğer sözler.
8) Duygusal olusum.
9) her mevsimin farkli bi tadı vardır. kıs biraz daha ağır basıyor. hepsini severim.
10) sürekli olarak söylediğim bi söz yok. iş yerinde ooo alırım bi dal , yanıyorsun fuat abi derim. gırgırına.
11) annemin yaptığı bütün yemekler. mantı bizde hingel de derler , mercimek çorbası, mantar corbası, kuru fasulye, bezelye pilav.
12) Siyah, mavi, bordo. (favorim mavidir.)
Damla, Cookie ve buSe bunu beğendiler.
bir yanım yazdı,
bir yanımda kış!
bir yanım daha vardı güz,
bir yanımda sen yøktun!


"ben sana yakındım,
sen ise hep yakındın.
"
ben çøk şâîr değilim, şîîr çøk...

&
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
öhü öhü,
ehe ehe. ^^

| Ben kendime yabancı, sen kendine yalancı.
Tebessüm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi
21 Mart 2015
Bulunduğu yer
üj bej nokta
Mesajlar
310
Seslenildi
50 Mesaj
Etiketlendi
151 Konu
Ruh Hali
Suspus
Standart Cevap: 5. Haftanın Çok Bilmişi: ''Coldman''
23 Mart 2015
17
Tebrikler...


Aşk Acısı Çektinmi ?
Sevdiğin biri varmı/ Ona su an ne söylemek isterdin?
Sevdiğin için neleri göze alırsın?
En istikrarlı olduğun konu nedir?
En beğendiğin ve beğenmediğin huyun?
Yaptığın en büyük çılgınlık?
Geçmişte yaşasaydın kim olurdun?
Nasil bir kisilige sahipsin?
Foruma ne kadar zaman ayırıyorsun -Neden?
Forumda en fazla kızdığın isim -Nedeni?
Forumda en iyi anlaştığın isim / isimler?
Forumda seni en fazla üzen olay?
Forumda seni en mutlu eden olay?
Coldman ve Cookie bunu beğendiler.
Damla - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi
14 Aralık 2014
Bulunduğu yer
İzmir.
Mesajlar
45.997
Seslenildi
8368 Mesaj
Etiketlendi
235 Konu
Standart Cevap: 5. Haftanın Çok Bilmişi: ''Coldman''
23 Mart 2015
18
Merhaba, kolay gelsin.

- Olmazsa, olmazların nelerdir.?
- Hayat bir tiyatro salonu, hepimiz bilerek, yada bilmeyerek rollerimizi oynuyoruz.
Sen, kendini bu tiyatro sahnesinin neresinde görüyorsun.?
- forumunuz hakkın da düşüncelerini öğrenebilir miyim.?

Bunlar klasik sorularım, daha sonra tekrar geleceğim.
Asrevya, Coldman, Jön TüRk ve 1 kişi daha, bunu beğendiler.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.



Years and years.
Coldman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi
14 Şubat 2015
Bulunduğu yer
/Cehennemindibi
Mesajlar
4.199
Seslenildi
295 Mesaj
Etiketlendi
194 Konu
Ruh Hali
Mesgul
Standart Cevap: 5. Haftanın Çok Bilmişi: ''Coldman''
23 Mart 2015
19
Sel Nickli Üyeden Alıntı
Tebrikler...


Aşk Acısı Çektinmi ?
Sevdiğin biri varmı/ Ona su an ne söylemek isterdin?
Sevdiğin için neleri göze alırsın?
En istikrarlı olduğun konu nedir?
En beğendiğin ve beğenmediğin huyun?
Yaptığın en büyük çılgınlık?
Geçmişte yaşasaydın kim olurdun?
Nasil bir kisilige sahipsin?
Foruma ne kadar zaman ayırıyorsun -Neden?
Forumda en fazla kızdığın isim -Nedeni?
Forumda en iyi anlaştığın isim / isimler?
Forumda seni en fazla üzen olay?
Forumda seni en mutlu eden olay?

Merhaba
teşekkürler.
1) Aşk acısı cekmeyen insan var mı. bende çektim vakti zamanında. sevipte kavusmayanlardanım.
2) 5 ,6 yıl evvel vardı. şuan yok bitane oldu xx yasıma kadar. buna rağmen söyleceğim bisey hala var mı derseniz. gittiği yerde mutlu olmasını diliyorum. benden uzak olması yeterlidir.
3) Yapacağım dediğim herşeyi yaparım, yaptımda. örnek vermek gerekirse bi kitap yazacağım dedim ve yazdım. henuz basım işleri ile de uğrasmadiğimi da belirtmelyim yazdım öylece bekliyor.
4) Sabırlı duygulsal bi insanım. sevmediğim huyumsa bi anda çıkışlarım olması. bu elimde olmayan bisey insanları kırmak yapmak isteyeceğim en son seydir sabır sınırları içerisinde.
5) böyle bisey yapmadım. yaptığım sey de özel olduğunda burda söylemem.
6) Osmanlı İmparatorluğundan Fatih Sultan Mehmet Han veya Yavuz Sultan Selim Han olmak isterdim.
7) Bu soruyu benim cevaplamam biraz garip olur. tanıdıkca anlasılabilecek kadar normal biriyim. Sakın bi kişiliğe sahibim.
8) Real yoğunluğuma göre değişiyor. genellikle 19:30 - 00:00 arası pc basındayım. bu süre zarıfında online oluyorum.
9) Forumda acıkca söylemem gerekirse o derece samimi olduğum kimse yok. bu yüzden kimseye kızgın da kırgın da değilim.
10) Forumda anlayamayacağım birilerinin olduğunu düşünmüyorum. saygı ve sevgi cercevesinde herkesle anlasabilecek bi yapıya sahibim. özellike birileri yok.
11) Böyle bi olaya sahit olmadım. bi iki ay oldu buaraya üye olalı.
12) Anlasamayacağım birilerinin olduğunu düşünmüyorum.



Damla Nickli Üyeden Alıntı
Merhaba, kolay gelsin.

- Olmazsa, olmazların nelerdir.?
- Hayat bir tiyatro salonu, hepimiz bilerek, yada bilmeyerek rollerimizi oynuyoruz.
Sen, kendini bu tiyatro sahnesinin neresinde görüyorsun.?
- forumunuz hakkın da düşüncelerini öğrenebilir miyim.?

Bunlar klasik sorularım, daha sonra tekrar geleceğim.
Merhaba
teşekkürler.

1) Her insan da olan seyler aslında. Ailem, dostlarım, şiirlerim.
2) Perde arkası.
3) Yaklasık olarak 2 aydır buaraya üyeyim. Tanıtımlarda görememe rağmen pek ilgilenmemiştim. Burda olan daha önce başka bi forumda beraber yöneticilik yaptığımız bi kardesimin gel demesi üzerine üye olduğumu söylemeliyim.
Yeni bi forum olmasına rağmen başka forumlarda olmayan sıcak bi ortam işa etmişsiniz öncellikle bu yüzden tebriklerimi iletmek isterim. Eksiklerinin olduğu aşikar fakat kadronuzla üstesinden geldiğinizi de söylemeliyim. Efendi insanların bi arada olmasını sağlamadığınız da ayrıca hoş bi durum. bazi infak tohumları eklemek isteyenler olsa da. bunlar her yerde varlar, biliyoruz. bunların sizlerin neşesini yıldırmasına izin vermeyin. daha da uzun yazmak isterdim, başka bi sefere inşaallah.


umarım verdiğim cevaplarla aklınızda soru işaretlerinin yok olmasına vesile olabilmişimdir.
Konu Coldman tarafından (23 Mart 2015 Saat 20:28 ) değiştirilmiştir.
Damla ve Asrevya bunu beğendiler.
bir yanım yazdı,
bir yanımda kış!
bir yanım daha vardı güz,
bir yanımda sen yøktun!


"ben sana yakındım,
sen ise hep yakındın.
"
ben çøk şâîr değilim, şîîr çøk...

&
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
öhü öhü,
ehe ehe. ^^

| Ben kendime yabancı, sen kendine yalancı.
Avatar Seçilmemiş
Üyelik tarihi
03 Şubat 2015
Bulunduğu yer
Antalya
Mesajlar
20.169
Seslenildi
1439 Mesaj
Etiketlendi
51 Konu
Standart Cevap: 5. Haftanın Çok Bilmişi: ''Coldman''
23 Mart 2015
20
Merhaba @Coldman,

Hakikat senin için nedir?
Gelecekteki en büyük hedefini öğrenebilir miyiz?

Teşekkürler
Coldman bunu beğendi.

Hayatın ağıtını bilenler anlar ancak.
Değeri değere değen kavrar.




Bilgi kokmayan karşı çıkışlarda cehalet kokusu ve kompleks vardır.







  • Sayfa 2 Toplam 3 Sayfadan
  • 1
  • 2
  • 3
Konuyu 1 kişi okuyor. (0 üye ve 1 ziyaretçi)
 
Benzer Konular
Konu
Konuyu Başlatan
Forum
Cevaplar
Son Mesaj