Nickim hep Onurdur R büyük olarak hiç kullanmadım.Damlayı yazılarından takip ederek tanıyorum.Tasavvufla ilgili oldukça başarılı sempozu vardı.İzlememin dışında Damlayla birebir sohbetim yada tanışıklığım olmadı.Ama şunu söyliyim,tanıdığım en hanımefendi birisi.Tanıtımı görünce bir hayırlı olsun demek istedim,sonrada çıkamadım
)
Forumunuz,emeği geçen herkesin başarısıyla güzel yerlere geliceğinden şüphem yok...Her geçen gün daha iyiye gitmekte...
Ufak bir öneri,forumda mutlaka özgün düşünce bölümü olmalı diye düşünüyorum...
Tek tek gelin
Regex

Üyelik tarihi
22 Şubat 2015
Bulunduğu yer
<?php include("config.php"); ?>
Mesajlar
5.501
Seslenildi
2935 Mesaj
Etiketlendi
293 Konu
Cevap: 6. Haftanın Çok Bilmişi: ''Onur''
01 Nisan 2015
- Paylaş
- Share this post on
Digg
Del.icio.us
Technorati
Twitter

114Beğeniler




Normal